niedziela, 29 lipca 2018

sorry for being late

Chciałabym, żeby moja doba miała 48 h, a rok trwał 635 dni.

Nie pisałam tutaj nic od 3 miesięcy ze względu na totalny brak czasu i szybkie, chaotyczne tempo wszystkiego co działo się przez ten okres. Walka o oceny, końcowe egzaminy, konkursy, a potem praca, praca, praca, wyjazdy, praca, spotkania z bliskimi, wyjazdy, wyjazdy.


Bardzo lubię dla Was pisać i dzielić się z Wami tym co mnie interesuje. Chciałabym jednak zobaczyć, że tu jesteście. Nie same wyświetlenia, ale Wasza opinia i komentarze są dla mnie bardzo ważne. Jeśli tylko chcecie, żebym poruszyła jakiś konkretny temat to śmiało:) 

Pierwsza część wakacji już niestety za nami, ale ja ,tak jak się rozpędziłam, tak dalej biegnę sprintem. Przede mną wyjazd stypendialny ( więcej o tym już wkrótce) , chillout na działce, a nawet wesele i wiele wiele innych.

Dużo się zmieniło, myślę, że osoby, które regularnie śledzą moje social media już to zauważyły (chociażby to, że usunęłam Snapchata). 

Przez kolejne dni zachęcam do śledzenia mojego Instagrama: patorka_ , gdzie regularnie wrzucam pokaźną porcję tego co się u mnie dzieje.

Planuję wiele nowości, chcę, żeby każdy z Was znalazł tutaj coś dla siebie. 

Kolejny giveaway już wkrótce ( tak tak, warto śledzić mojego Insta), non stop mam też jakieś rzeczy na sprzedaż, czy to moje czy też moich znajomych, więc jak potrzebujecie czegoś to może akurat mamXD (mamy?).

Nie chcę się rozpisywać, mogę tylko obiecać, że z czasem wejdzie tutaj jakaś regularność i ciekawa tematyka. Na razie dziękuję za cierpliwość stałych bywalców i zachęcamx1000 do pisania komentarzy oraz zaobserwowania mnie, wszędzie gdzie jestem.

Buziaki, RudaOptymistka



1 komentarz: