piątek, 10 sierpnia 2018

piękna tak, jak chcę


Dlaczego Oriflame? Czym konkretnie się zajmuję? Co mam do zaoferowania i skąd ten spam na moich social mediach?

Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na te i inne pytania, które często mi zadajecie.

W Oriflame działam już od 3 lat. Na początku jako niedoświadczona konsultantka - aktualnie sponsor oraz lider swojej grupy, przeszkolony, wiarygodny, pracowity. Zajmuję się sprzedażą katalogową naszych produktów (kosmetyki, biżuteria, dodatki, przybory kuchenne, produkty wellness i nie tylko), rekrutacją nowych osób, robieniem zabiegów na twarz oraz dłonie, a także prowadzeniem szkoleń.

Dlaczego Oriflame? Przede wszystkim dlatego, że mam dostęp do profesjonalnych kosmetyków w niskich cenach. Przyciągnął mnie barwny katalog, pełen promocji oraz różnorodności. Wybór naszych produktów jest ogromny! O wiele łatwiej jest mi dobrać komuś podkład bądź szampon, gdy w katalogu widnieje dokładny opis oraz spersonalizowany problem czy potrzeby. Dodatkowo firma cały czas nas nagradza - perfumy, kolorowe kosmetyki, zegarki, biżuteria, torby...i wiele wiele więcej!

Wszystkie produkty tworzone są w profesjonalnych fabrykach (większość w POLSCE), są naturalne, nietestowane na zwierzętach ( mamy również wersję eco dla wegan i nie tylko), dokładny skład każdego kosmetyku jest dostępny od ręki, a receptury dobierane i wymyślane są przez specjalnie wykwalifikowanych szwedzkich naukowców.

Dodatkowo - kupując specjalnie oznaczone produkty wspierasz naszą fundację, która pomaga dzieciom ( tutaj więcej info: http://fundacjaoriflame.pl/ ).

Robiąc u mnie zakupy masz gwarancję wygody - pokazuję Ci katalog, Ty dokonujesz wyboru i robisz zakupy nie wychodząc z domu:)

Bardzo często oferuję dodatkowe nagrody, prezenty czy konkursy. Przy kwotach 20, 50 i 100 zł zawsze dostaniesz PREZENT!

Oriflame to firma, która wychodzi naprzeciw klientom - każdy katalog to NOWOŚCI oraz PROMOCJE dopasowane do potrzeb kupujących. Każdy katalog jest zupełnie inny i zawiera w sobie wyjątkowe oferty.

Co więcej? Jeśli dołączysz do mojego zespołu już na wejściu czekają Cię nagrody.
Program Witamy to oferta dla wszystkich nowych osób. Poniżej przykładowy zestaw - krok 1 to perełki do konturowania, krok 2 to portfel, a krok 3 to piękna, złota torba.



Kolejne zdjęcie przedstawia jeszcze więcej wspaniałych nagród, które możesz zdobyć. Produkty Wellness,torby,plecaki...



Co mam do zaoferowania i skąd ten spam na moich social mediach?

Przede wszystkim pomogę Ci dobrać wszelkie kosmetyki i stworzyć idealną toaletkę. W zależności od potrzeb zlikwidujemy trądzik, usuniemy cienie pod oczami, bądź problem wypadających włosów.
Bardzo często na moich social mediach ( Facebook , Instagram - patorka_ )  zobaczyć możesz nowości oraz aktualne oferty w nieziemsko niskich cenach. Dzięki temu łatwiej mi jest dotrzeć do większej ilości klientów.


A czym jest Wellness? Są to suplementy diety, które pomogą Ci zacząć zdrowy tryb życia. Oprócz utraty kilogramów, gwarantuję świetne samopoczucie oraz lepszą kondycję włosów, skóry i paznokci. Na zdjęciu przykładowe zestawy dla niej i dla niego - witaminy, shaker, zupy, koktajle itd.

Dlaczego warto? Po pierwsze, masz już przygotowany pakiet startowy, który dobrany jest do Twoich potrzeb. Po drugie, co czwarty CAŁY PAKIET masz za 1 zł :) Po trzecie zapewniam stałe wsparcie, szkolenia, przepisy i inne.

Apropo szkoleń...


Na ostatnim spotkaniu w Łodzi dziewczyny miały okazję przetestować kosmetyki, spróbować, a nawet zrobić koktajle Wellness, zdobyć wiedzę z zakresu marketingu sieciowego czy dokonać analizy składu ciała.


  Na zdjęciu po lewo moja najcudowniejsza Dyrektorka Sylwia Pasturczak, a po prawo Dyrektorka Karolina Wójcikiewicz.
  Tak wyglądało nasze stoisko, do którego każdy mógł podejść i swobodnie obejrzeć nasze produkty.




Każda z dziewcząt otrzymała najnowszy katalog, Program Witamy, prezent - maseczkę, dobre słowo w formie cytatu na pięknej karteczce, a także dawkę wiedzy i energii :)

Na szkoleniu miałam okazję świętować swój poziom 4% oraz wygrany konkurs na NAGRODĘ 1000 ZŁ !







tak wyglądała nagroda...



Oriflame to nie moja praca, ale pasja i przyjemność. Dzięki Oriflame zdobyłam wiedzę z zakresu makijażu, pielęgnacji, marketingu sieciowego, biznesu czy zdrowego i szczęśliwego trybu życia! Poznałam wiele wspaniałych osób, bardzo się zmieniłam (oczywiście na lepsze), zdobyłam pewność siebie oraz mnóstwo pozytywnej energii.

Jestem w stałym kontakcie z moimi klientami, mam do dyspozycji katalogi papierowe oraz online, a także produkty u mnie, na miejscu do przetestowania.







tutaj kilka przykładowych nowości na zachętę... 

Sama cały czas używam naszych produktów, nie rozstaję się z ukochaną torebką i biżuterią. Dbam o siebie biorąc Wellness i korzystając z porad ekspertów. Moje działania na bieżąco możecie oglądać na moim insta story ( patorka_) zachęcam do obserwacji, żeby nie pominąć żadnych konkursów, promocji czy giveaway.

Oriflame to nie jest oszustwo! Udzielam się i chwalę naszymi produktami, by pokazać, że naprawdę warto, że warto zainwestować w profesjonalne produkty. 

https://pl.oriflame.com/


W każdej chwili możesz do mnie napisać, jeśli masz jeszcze jakieś pytania bądź wątpliwości. Czekam na zamówienia oraz chętne osoby na zabiegi pielęgnacyjne.


ps dziękuję jeszcze raz mojej Dyrektorce Sylwii Pasturczak, która prowadzi mnie na sam szczyt

stay tuned

RudaOptymistka


2 komentarze:

  1. Ruda optymistko, jako osoba czytająca wiele różnych blogów, w tym wielu o tematyce lifestyle, nie sposób było dla mnie ominąć kilku drobnych niedociągnięć dotyczących tego twojego. Powtarzalność tematów, brak pomysłów na nowe oraz co najgorsze ostentacyjny język, który jednoznacznie wskazuje na brak jakichkolwiek innych powodów do pisania niż chęć zdobycia popularności.

    Pozdrawiam, czytelnik z Białegostoku

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za opinię:)

    OdpowiedzUsuń