środa, 20 września 2017

Bell HYPOallergenic#2

Hej! Dzisiaj przyszłam do Was z kolejną recenzją jednej z moich ulubionych makijażowych marek kosmetycznych, czyli Bell HYPOallergenic.

Od ponad 2 lat kupuję kosmetyki właśnie z tej firmy i mam wśród nich niezawodnych ulubieńców. Główne zalety Bell to niska cena, świetna jakość i ogromny wybór. Oprócz podstawowych produktów do makijażu mamy też np. lakiery do paznokci.


Od lewej strony - płynny korektor, rozświetlacz, puder, fluid, zestaw korektorów, tusz do rzęs, pomadka w płynie, eyeliner oraz krem BB.


1. Korektor w płynie

Ma bardzo fajny aplikator, który precyzyjnie rozprowadza kosmetyk na twarzy. Nadaje się pod oczy, ale też na wszelkie krostki, zaczerwienienia etc. Dobrze kryjący, wymaga niestety poprawek po kilku godzinach. Idealny do torebki.

2. Rozświetlacz

Kupiony już po raz drugi, mój ulubiony i niezawodny. Bardzo łatwo się go nakłada, daje piękny efekt rozświetlenia. Nadaje się do nakładania palcem, ale ja używam pędzla.

3. Puder

W zestawie puszek oraz lusterko. Świetnie matuje oraz utrwala makijaż. Nie pozostawia efektu maski, jest trwały. Idealny do torebki.

4. Fluid

Fluid perfekcyjnie zgrał się z odcieniem mojej skóry. Używam go właściwie już 2 lata i do tej pory nie kupowałam innego. Bardzo dobrze wtapia się w skórę, nawilża i daje efekt idealnej cery. Dobrze kryjący, ale wymaga nałożenia korektora i pudru dla perfekcyjnego efektu. Minus za za małą ilość (tubka mogłaby być większa), ale i tak jest to mój numer jeden.

5. Zestaw korektorów

W zestawie mamy 4 odcienie: różowy, zielony, jasny i ciemny beż.  Różowy nakładam pod oczy, zielony na krostki/zaczerwienia, a następnie utrwalam wszystko mixem odcieni beżu. Super się nimi pracuje, są łatwe do nałożenia i można ich używać również jako bazy. Ogromny plus za 4 kolorki, który urozmaicają makijaż.

6. Tusz do rzęs

Świetna szczoteczka, silny pigment i super jakość. Bardzo ładnie wydłuża rzęsy, nadaje im objętość i gęstość. Ogromny plus za to, że wyjątkowo wygodnie i łatwo się nim maluje. Kolor oczywiście czarny.

7. Pomadka w płynie

Jest to nowość od Marceliny Zawadzkiej, która stworzyła bodajże 6 odcieni z nazwami miast z całego świata. Mój kolorek nosi nazwę LAS VEGAS i jest to ciemna czerwień. Pomadka jest matowa, pięknie pachnie i bardzo długo się utrzymuje. Minus za słaby aplikator ( za każdym razem mam problem żeby ładnie pomalować usta, bo szczoteczka nabiera za dużo kosmetyku plus ma nieodpowiedni kształt). Mimo wszystko efekt jest piękny, kolor mocny i trwały, a zapach... czujesz się jak mieszkanka Las Vegas:)


8. Eyeliner

Jest to oczywiście eyeliner w płynie. Aplikator dobrze ścięty, ma odpowiedni kształt. Bardzo przyjemnie i łatwo robi się nim kreski, nie pozostawia smug, jest kruczoczarny. Długo się utrzymuje i łatwo zmywa. 

9. Krem BB

Kupiony po raz pierwszy multifunkcyjny krem BB wygrał z poprzednim fluidem jeśli chodzi o kolor i aplikację. Kolorek nosi nazwę VANILLA i w porównaniu z zimnym, lekko szarym odcieniem NATURAL (fluid) ten jest dosłownie waniliowy i bardziej żółty. Super się go nakłada, ponieważ tubka zakończona jest spiczastym dziubkiem dzięki czemu produkt można nałożyć bezpośrednio na twarz, nie bojąc się, że coś spłynie. Daje piękny, naturalny efekt i nadaje buzi śliczny, rozświetlony wygląd.





Mam nadzieję, że moja recenzja zachęciła Was do kupna ,szczególnie, że pracuję na tych kosmetykach już bardzo długo i ani razu mnie nie zawiodły. Oczywiście, jak wszystko,mają swoje wady, dlatego piszę o nich szczerze. 

Makijaże wykonane tymi produktami możecie zobaczyć na moim Instagramie:

patorka_

bądźcie na bieżąco i dodajcie mnie na Snapie:

xxpatoraxx


a tutaj odsyłam Was jeszcze do poprzedniego posta o serii Bell HYPOallergenic:


http://rudaoptymistka.blogspot.com/2016/11/bell-hypoallergenic-seria-kosmetykow.html



Czekam na Wasze komentarze!

RudaOptymistkaa



10 komentarzy:

  1. Recenzja jak najbardziej zachęca do kupna, mnie najbardziej interesują pomadki :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam pomadki i mogłabym ciągle kupować nowe haha

      Usuń
  2. Super post. umiesz zachęcić do zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jest ta pomadka :) osobiście używałam tego fluidu.... Ale wyglądał według mnie jakbym miała maskę na twarzy.... Ale lubię ta firmę, jest tania i łatwo dostępna :)
    https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różni ludzie, różne opinie. Ale ja osobiście polecam. A Ty jakiego podkładu używasz?

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. już wiem co kupię na najblizszych promocjach w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że pomogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji testować produktów Bell HYPOallergenic, chyba czas to zmienić :D
    Najbardziej zaciekawiła mnie pomadka w płynie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz testować jakiś inny kolor pomadki to pisz co sądzisz :D

      Usuń