czwartek, 6 lipca 2017

BOGINI.

Wszystko zmienia się nagle
Trzymam skarby przy boku i chronię przed nimi
Kiedyś tańczyłem z diabłem, teraz sypiam z aniołem
Dziś kocham z bogini

Hej

Bez zbędnego przedłużania...

Przygotowałam dla Was dzisiaj ( razem z moją wspaniałą przyjaciółką Julią) sesje. Temat?
Lato, wakacje.

Mam nadzieję, że się zainspirujecie, a zdjęcia się Wam spodobają.

Podczas oglądania przesłuchajcie mojej ostatnio ulubionej nutki:

https://www.youtube.com/watch?v=gtgpGmqmCP4









Jej skóra wygląda i pachnie jak Latte Macchiato
A wzrok na mnie działa jak Mate







Byle bez cukru jak na filmach
Krzyczy głośniej niż Walkiria










Zamawiam pizze z małą i popijam drinkiem
A nasza chata to nowa Sycylia















 A teraz ciągnę za włosy bogini













Wszystko zmienia się nagle
Trzymam skarby przy boku i chronię przed nimi
Kiedyś tańczyłem z diabłem, teraz sypiam z aniołem
Dziś kocham z bogini














Moja bogini mówi w trzech językach zazwyczaj
Fuck me, fottermi, Baise-moi
Ma libido jak Afrodyta zazwyczaj










I to mnie w kółko nakręca
Jak zastrzyk z adrenaliny do serca


























makijaż i zdjęcia: Julia Grochowska

ciuchy: fajne i moje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz