środa, 28 czerwca 2017

10 sposobów na szybkie i łatwe zarobienie pieniędzy

Twój portfel ciągle świeci pustkami? Nie masz pomysłu jak zarobić parę groszy? Chciałbyś zebrać większą sumkę na jakąś konkretną rzecz?

Pozwól, że Ci pomogę :)

Dzisiaj przygotowałam 10 sprawdzonych przeze mnie sposobów na zwiększenie pojemności portfela. Możesz skorzystać ze wszystkich albo wybrać tylko jeden.


1. Zrób porządek w pokoju

Przejrzyj swoją szafę, półkę z książkami i wszystkie szuflady. Z pewnością znajdziesz coś co nada się do sprzedania. Mogą to być ubrania, biżuteria, książki czy płyty. W grę wchodzą nawet kosmetyki, plakaty czy naklejki. Pamiętaj tylko, żeby rzeczy były w dobrym stanie i nie były zniszczone. Sprzedać tak naprawdę da się wszystko. Chętnych poszukaj wśród znajomych, na grupach typu ''oddam, sprzedam, zamienię'' czy OLX.pl.


2. Upiecz ciasteczka

Ewentualnie babeczki, ciasto... czy cokolwiek dobrego potrafisz. Jeśli mieszkasz na parterze to klienci zjawią się sami, przyciągnięci zapachem. Liczy się fajny pomysł i dobra reklama. Domowe wypieki zawsze dobrze się sprzedają.


3. Zaprzyjaźnij się ze zwierzętami

Na pewno gdzieś w Twojej okolicy mieszkają starsi ludzie ( i nie tylko) , którzy potrzebują pomocy przy wyprowadzaniu  swoich pupili. Oprócz kilku złotych zdobędziesz też całkiem sympatycznych przyjaciół.

Możesz też pomóc sąsiadom w wyrzucaniu śmieci czy robieniu zakupów.

4. Orfilame vs Avon

Jeśli interesujesz się kosmetykami bardzo polecam pracę w Oriflame. Współpracuję z tą firmą już ponad dwa lata i jestem bardzo zadowolona. Moje zarobki zależą oczywiście od liczby klientek, ale i tak coś zawsze wpadnie. Dodatkowo sama kupuje super produkty.
Niedługo pojawi się osobny post o Oriflame, w którym przedstawię Wam naszą nową linię kosmetyków i ostatnie rzeczy, które zamówiłam.

Jeśli chodzi o Avon słyszałam opinię, że często trafiają się stare i zniszczone produkty. Ja osobiście mam kilka kosmetyków z Avon i są naprawdę całkiem niezłe.

Tak naprawdę nie jestem wstanie powiedzieć, która firma jest lepsza, ponieważ z Avon nigdy nie współpracowałam. Myślę, że każda z Was powinna sama spróbować i porozmawiać z osobami, które są konsultantkami. Ja akurat dostałam propozycję z Oriflame i tej marki też się do tej pory trzymam.

Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana taką pracą zapraszam na priv!


5. Wersja dla odważnych

Grasz na gitarze? Śpiewasz? Tańczysz? W Twoim mieście znajduję się duże centrum handlowe, rynek bądź tak jak w Łodzi bardzo popularna ul. Piotrkowska?

Zabierz ze sobą przyjaciół lub występuj solo. Muzyka zawsze zwraca uwagę przechodniów, a jeśli jeszcze napiszesz na kartonie na co zbierasz pieniądze ( wycieczka, zajęcia taneczne, nowa gitara) tym większa szansa na sporą sumkę.

Dobra zabawa gwarantowana!


6. Korepetycje

Mimo, że są wakacje dużo osób już chce być gotowych na przyszły rok szkolny, mają poprawki bądź po prostu gdzieś wyjeżdżają i chcą się nauczyć języka.

Jeśli czujesz się na siłach i Twoja wiedza z danego przedmiotu jest ogromna to śmiało możesz dawać korepetycje. Najlepiej ogłosić się na jakimś portalu społecznościowym lub popytać znajomych.


7. Manicure, pedicure, czyli domowe SPA

Wersja dla dziewczyn, które kochają malować paznokcie, wymyślać fryzury bądź robić makijaż.
Jeśli Twoja kosmetyczka pęka w szwach, masz pokaźną kolekcję lakierów i umiejętności to śmiało możesz zacząć przyjmować klientki. Coraz bardziej popularne stają się usługi wykonywane ''amatorsko'' w domu. Często są po prostu o wiele tańsze i uwaga - nawet lepszej jakości.

Możesz robić hybrydy, wykonywać makijaż dzienny czy na imprezę albo robić wymyślne fryzury ( mile widziane różne wersje warkoczyków, ostatnio zresztą bardzo modne).


8. Praca sezonowa

Zacznij od napisania dobrego CV, a potem zastanów się co mogłabyś/mógłbyś robić.  W wakacje najczęściej poszukują pracowników do lodziarni, kawiarni, solarium czy stoisk typu wata cukrowa, baloniki dla dzieci. W grę wchodzi również rozdawanie ulotek czy rozwieszanie ogłoszeń.

Moja znajoma stoi na stoisku z sokowirówkami i po prostu robi przez kilka godzin różnego rodzaju napoje. Fajne prawda?


9. DIY

Dusza artysty tkwi w każdym z nas, ale niestety nie wszyscy mamy tzw. ''maniane w łapach''. Jeśli potrafisz ciekawie przerobić ubrania, zrobić bransoletkę z niczego albo ułożyć piękny bukiet ze zwykłych polnych kwiatów to właśnie znalazłaś/eś źródło swoich zarobków.


10. Prawdziwy skarb

Możliwe, że gdzieś na strychu lub w piwnicy czeka na Ciebie duża ilość pieniędzy. Może rower na którym nie jeździsz, rolki które miałaś na nogach dwa razy albo telefon w idealnym stanie dadzą Ci możliwość pojechania na wakacje?




Mam nadzieję, że każdy z Was znalazł coś dla siebie!  Jeśli Ci pomogłam albo po prostu chcesz dołożyć kolejny punkt do listy to zostaw po sobie komentarz.




RudaOptymistkaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz