piątek, 14 lipca 2017

Za co uwielbiam Oriflame?

Od prawie trzech lat współpracuję z marką Oriflame. Kosmetyki zamawiam dla siebie, dla mamy, babci oraz wszystkich moich klientek. 

Oprócz kosmetyków do makijażu często kupuję też produkty do pielęgnacji, biżuterię czy torby/kosmetyczki.

Wszystkie produkty testuję na sobie i szczerze opowiadam moim klientkom jak się sprawdziły.
Ze względu na to, że krąg osób, które znają Oriflame, jest dosyć mały, postanowiłam dzisiaj przybliżyć Wam naszą ofertę oraz produkty, które ostatnio udało mi się zamówić.


Zacznę może od tego, że w katalogu zawsze są jakieś promocje. Większość kosmetyków jest przecenionych ( szczególnie te, które najlepiej się sprzedają) i często kupić można całe zestawy czy tzw. gotowce na prezent. Powiem całkiem szczerze, że nie ze wszystkich produktów byłam zadowolona i nie zawsze spełniały moje oczekiwania. Jeśli coś przypadło mi totalnie do gustu od razu puszczam to w eter i zachęcam do kupna danej rzeczy + często zamawiam taką rzecz ponownie.



W tym miesiącu zaproponuję Wam kilka fajnych promocji i opiszę każdy produkt tak, żeby przybliżyć Wam co dokładnie dostaniecie. Ale zanim... 


Na początek zachęcę Was do kupna jednej, bądź wszystkich, maseczek z serii Love Nature. Każda maseczka kosztuje tylko 1,79 zł, a jedna saszetka wystarcza na nawet 5 razy. Do cery mieszanej polecam chłodzący ogórek, do cery suchej kojący owies, a do cery tłustej oczyszczający łopian. 
Wszystkie maseczki przetestowałam, z każdej byłam zadowolona. 


Wspominałam wyżej o gotowych zestawach i oto jeden z nich. Seria Milk Honey to pięknie pachnące i mocno nawilżające kosmetyki, które przypadną każdej z Was do gustu. Za 19,99 zł mamy balsam do ciała, krem do rąk oraz mydełko. Super pomysł na prezent!


Jeśli spodobała Ci się torba, którą widać na pierwszym zdjęciu to... również możesz ją mieć! Dostępna jest również kosmetyczka do kompletu albo zupełnie inny model. Po więcej toreb i biżuterii zgłoś się do mnie na priv.


Jeśli też tak jak ja myjesz głowę codziennie, ta promocja jest dla Ciebie!
Trzy różne szampony, w ogromnych butlach, do każdego rodzaju włosów.
Mój wybór padł na rumianek z awokado. Bardzo dobrze się pieni, dokładnie myje włosy, lekko je wysusza.


Kolejny kosmetyk z serii Milk Honey tym razem NOWOŚĆ scrub do rąk. 
Piękny zapach i efekt po pierwszym użyciu gwarantowany.


Idealna seria dla osób z suchą i wrażliwą cerą. Na początek proponuję zakup toniku oraz kremu. Delikatny zapach rumianku, świetne nawilżenie i małe, wygodne opakowania.


Najpopularniejszy produkt Oriflame i jeden z moich ulubionych! Kremik Tender Care można zabrać ze sobą wszędzie ze względu na to, że znajduje się w malutkim, ozdobnym słoiczku. Tłusty, pięknie pachnący krem tak naprawdę mi osobiście przypomina wazelinę. Świetnie nawilża ( najlepiej nakładać go na noc) i regeneruje suchą skórą, Nada się również jako balsam do ust czy krem do skórek. Totalny must have!


Seria Feet Up Comfort zadba o Twoje stopy. Do wyboru kremy, maski, spreje, pilniki oraz wszelkie akcesoria. Na zdjęciu pięknie pachnący truskawką i rabarbarem dezodorant, którego używam codziennie rano, mocno odświeżający krem ( działa jak bloker, wysusza stopy i pozostawia osłonkę która w dotyku przypomina talk/puder) który najlepiej używać naprzemiennie z silnie nawilżającym kremem z migdałami oraz woskiem. Na końcu płyn do kąpieli stóp o pięknym zapachu lawendy i rozmarynu. Idealny po ciężkim, męczącym dniu lub treningu. 



Seria essentials to kosmetyki dla każdego. Do wyboru wiele zapachów i rodzajów dopasowanych do potrzeb Twojej cery. Ja skusiłam się na wakacyjny kokos, a Ty możesz w tym miesiącu kupić klasyczny zestaw o delikatnym zapachu.





Jeśli chodzi o kosmetyki dla troszkę dojrzalszych pań to proponuję  widniejące na zdjęciu powyżej. 
Krem na dzień, na noc oraz ten malutki pod oczy. Moja mama jest z nich bardzo zadowolona!


Na Wasze zamówienia czekam do 19 lipca. Skontaktować się ze mną można poprzez Facebooka:

https://www.facebook.com/zuzanna.patora

Chętnie odpowiem na każde Twoje pytanie. Jest również możliwość umówienia się na spotkanie, obejrzenia całego katalogu i dokonania zakupów do czego bardzo zachęcam:)

Wpadnij też na:

Instagram: patorka_

Snapchat: xxpatoraxx

Tumblr: uczennicabarana ( Freakshow)



RudaOptymistkaa









4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś scrub do ciała z serii Milk Honey i faktycznie, zapach fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem zakochana w tej miodowej nucie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam mgiełki i perfumy od nich, niektóre są naprawde genialne. Jak perfumy to tylko z oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja kosmetyczna. Teraz w katalogu 12 tez sporo nowości, może coś opiszesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń