piątek, 11 sierpnia 2017

FOREST FAIRY - naturalne kosmetyki dla każdego


http://forfairy.com/index.php?route=common/home



Tak jak wspominałam w poprzednim poście mam dla Was ogromną niespodziankę!
Recenzję naturalnych kosmetyków, rabaty oraz wspólne zakupy.

O czym mowa? Forest Fairy to ręcznie robione, naturalne kosmetyki. W ofercie dostępne są produkty do twarzy, włosów, ciała, dla dzieci, mężczyzn... a nawet środki czystości! Na stronie firmy znajdziemy różnorodne warianty, dopasowane do każdego rodzaju cery oraz skóry. Niezależnie od tego czy Twoja skóra jest normalna czy bardzo wrażliwa, z pewnością znajdziesz coś dla siebie. 

W moje ręce trafiły cztery kosmetyki: goździkowy krem do twarzy, kula do kąpieli oraz dwa różne ''kremy'' do mycia ciała. Sprawdziłam, przetestowałam... i jestem zachwycona!

Zazwyczaj kupując zapachowe kosmetyki wybieram mocne, owocowe bądź kwiatowe zapachy. Ma być słodko i kolorowo. Ziołowe/naturalne kosmetyki nigdy mnie nie pociągały ze względu na dosyć nieciekawe zapachy oraz opakowania przypominające te, w których pakowane są leki...

W tym przypadku było zupełnie inaczej. W torebce znalazłam krem do twarzy, w ładnym, poręcznym opakowaniu z pompką oraz uroczo zapakowaną, kolorową kulę do kąpieli. W dwóch małych pojemniczkach znalazłam intensywnie pachnące produkty do mycia ciała.



Swój test zaczęłam od goździkowego kremu do twarzy. Po pierwsze spodobało mi się to, że pompka wyciska idealną ilość kosmetyku, więc nigdy nie jest go za mało czy za dużo. Po drugie krem ma dosyć intensywny, na swój sposób ciekawy, świąteczno-korzenny zapach. Zdecydowanie czuć goździki i naturę! Produkt doskonale nawilża moją cerę i likwiduje wszelkie zmiany trądzikowe. Łagodzi podrażnienia. Zazwyczaj nakładam go na noc ze względu na to, że jest lekko tłustawy i potrzebuje troszeczkę więcej czasu na wchłonięcie. Nałożenie go tuż przed snem sprawia, że rano budzę się z nawilżoną, śliczną buzią! 




Mój kolejny test polegał na przygotowaniu sobie relaksującej kąpieli. Jeśli nalewam wody do wanny, zawsze, ale to zawsze wsypuje/wrzucam bądź wlewam coś do niej. Tym razem była to kula do kąpieli ''owocowy sad'', która skradła moje serce. Po otwarciu poczułam piękny, owocowy zapach. Kulka wyglądała dosłownie jak gałka świeżego sorbetu. Po wrzuceniu do wody, powolutku się rozpuściła uwalniając kolejne zapachy i owocowe nuty. Poczułam się jakbym kąpała się w świeżo wyciśniętych, leśnych owocach. Coś wspaniałego!





Gdy test kuli przebiegł pomyślnie, zabrałam się za kremy do kąpieli. Otwieram pojemniczek... i nagle czuję mnóstwo, mieszających się ze sobą, pięknych zapachów. Na początku nie byłam wstanie stwierdzić jaki zapach ma dany produkt, gdyż za każdym razem czułam zupełnie inną nutę. Zauważyłam, że kremy miały w sobie drobinki, które po nałożeniu na ciało radziły sobie świetnie jako delikatny peeling. Bardzo dobrze i delikatnie oczyściły moje ciało, pozostawiając na skórze lekki, świeży zapach.





Jak widzicie na zdjęciach wszystko kręci się wokół świeżych ziół, kwiatów oraz owoców. Mój widok z balkonu zainspirował mnie i idealnie oddał to co czuję podczas używania kosmetyków marki Forest Fairy. Sama firma gwarantuje bezpieczeństwo, gwarancje wysokiej jakości oraz korzyść dla środowiska. Kosmetyki zawierają receptury tworzone pokoleniami, a osoby, które je wykonują wkładają w nie całe serce, aby każdy produkt był wyjątkowy i niepowtarzalny.


Na zdjęciu możecie zobaczyć wizytówkę na której znajdziecie link do strony oraz e-mail do właścicielki i założycielki tej wyjątkowej firmy.

http://forfairy.com/index.php?route=common/home

Jeśli lubicie oryginalne, jedyne w swoim rodzaju, pięknie pachnące kosmetyki to Forest Fairy spełni wszystkie wasze życzenia i potrzeby! Kosmetyki nie zawierają parabenów, sztucznych konserwantów, aromatów, barwników oraz substancji potencjalnie rakotwórczych. Kupując naturalne kosmetyki dbamy nie tylko o siebie, ale też o środowisko.

Produkty świetnie nadadzą się również na prezent dla bliskiej osoby ( szczególnie zestaw do kąpieli składający się na przykład ze wcześniej wspomnianej kuli oraz kremów). 

***

Była recenzja teraz czas na rabaty!

Jeśli zachęciłam Cię i zainteresowałam kupnem produktów marki Forest Fairy to po pierwsze zapraszam Cię, żebyś weszła/wszedł na jej stronę:

http://forfairy.com/index.php?route=common/home

załóż konto i zacznij przeglądać ofertę

Wybierz swoje kosmetyki, ich kolor oraz ulubiony zapach. Przy każdym produkcie znajdziesz dokładny opis, który ułatwi Ci wybór. 

Jeśli już zdecydujesz się na zakup napisz do mnie! Do rozdania mam dosłownie KILKA haseł do zniżki. Warto z niej korzystać, szczególnie jeśli robisz tutaj zakupy pierwszy raz.

Aby ułatwić Ci zakupy na moim Snapchacie (xxpatoraxx) pojawią się filmiki na temat tego jak założyć konto, zrobić zakupy i wpisać ewentualne hasło do zniżki ( kto pierwszy ten lepszy ;) )

Filmików możecie się spodziewać już dzisiaj w nocy!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, chciałbyś wyrazić swoją opinię albo napisać po prostu kilka słów to zapraszam do pisania tego wszystkiego w komentarzach!

http://forfairy.com/index.php?route=common/home

Wchodźcie na stronę, wybierzcie sobie coś fajnego i widzimy się na Snapie!



RudaOptymistkaa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz