poniedziałek, 12 września 2016

KONKURS NA 30 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ !!!

Na początku chciałabym podziękować wszystkim moim czytelnikom - za to, że staliście się ostatnio mega aktywni i słyszę od was coraz więcej pozytywnych komentarzy. Gdyby nie wy ten blog by nie istniał i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie tak świetna jak do tej pory! :)

Obiecałam, że jeśli dobijemy do 30 tysięcy wyświetleń to przygotuję dla was konkurs.
A jak wiecie ja zawsze dotrzymuję słowa :)

Zasady są proste!

1. Wyślij mi na Facebooka bądź e-mail wiadomość, która będzie zawierać:

a) zdjęcie z Twoją najlepszą przyjaciółką/przyjacielem

b) krótki opis Twojego przyjaciela oraz waszej przyjaźni
( jak się poznaliście, ile się znacie, jak spędzacie wspólnie czas etc.)

2. Zaobserwuj mojego bloga oraz udostępnij link do niego na dowolnym portalu społecznościowym.

3. W komentarzu tutaj lub w wiadomości na Facebooku napisz ''gotowe''.

Mój Facebook - https://www.facebook.com/zuzanna.patora

Mój e-mail - motyl.maciek@onet.pl




Wszystkie zgłoszenia, które dostanę udostępnię tutaj na blogu i uwaga...

tym razem to WY wybierzecie parę, która wygra mój konkurs!

Na zgłoszenia czekam do 16 września do godziny 21.00.


NAGRODY

Miejsce 1  - sesja zdjęciowa oraz wywiad, które pojawią się na moim blogu

Miejsce 2 - kosmetyk z Oriflame plus kupony rabatowe do takich sklepów jak Minti Shop, New Balance, Reebok , The Body Shop itd.

Miejsce 3 - kupony rabatowe do takich sklepów jak KappAhl, House, THALGO, wibo itd.


CZAS START ! ♥




1 komentarz: