niedziela, 18 września 2016

KONKURS BEST FRIENDS FOREVER - GŁOSOWANIE

Hejka!

Prace konkursowe spłynęły do mnie w małej ilości, ale i tak cieszę się, że się zgłosiliście i chcecie pochwalić się swoimi przyjaciółmi.

Tak jak pisałam dodam tutaj wszystkie zgłoszenia i teraz WY, moi czytelnicy wybierzecie zwycięską parę. Przypominam, że główną nagrodą jest wywiad oraz sesja na mojego bloga.

W komentarzach, na Snapie lub Facebooku piszcie na kogo oddajecie głos ( jedna osoba może oddać głos tylko na jedną parę). Piszecie mi numerek pary, który znajduje się przy każdym zdjęciu.

snap ; xxpatoraxx


Możecie oddawać głosy tylko do 19 września do godziny 22.00.

21 WRZEŚNIA WYNIKI KONKURSU


1. 

Marysia jest wspaniałą osobą, nasza przyjaźń trwa już 7 lat i mam nadzieję, że będzie trwała do końca. Poznałyśmy się, kiedy Marysia przyszła do mojej klasy w podstawówce. Uwielbiam z nią gadać i pisać! Jest bardzo miła. Wolny czas spędzamy wychodząc na dwór lub jeżdżąc na zakupy.


2.


To jest Karolina. Karolina to bardzo mądra i kochana dziewczyna. Z Karoliną znam się od pierwszej klasy podstawówki lecz nasza przyjaźń zaczęła się na zielonej szkole w 6 klasie podstawówki. Od pierwszej klasy byłyśmy do siebie wrogo nastawione. Jedna, drugą obgadywała, dokuczała. W zeszło roczne wakacje spotykałyśmy się niemal codziennie. Przyszło gimnazjum, każda poszła w swoją stronę, ale przyjaźń przetrwała. Tata Karoliny to lekarz, który wyleczył moją babcię i za to jestem jej i jej rodzinie bardzo wdzięczna. W te wakacje chodziłyśmy do kina, centrum handlowych czy jak każdy nastolatek do McDonalda. 


3.


Moja przyjaciółka nazywa się Pola. Ma 14 lat, czyli tak samo jak ja. Poznałyśmy się w 4 klasie podstawówki, gdy ona i jej była przyjaciółka strasznie się pokłóciły, a ja z moją również.  Poprzednich przyjaźni nigdy nie odzyskałyśmy, ale za to mamy siebie i fajnych znajomych. Zawsze znajdziemy wspólny temat do rozmowy, nawet jeśli są to zwykłe głupoty. Pola jest bardzo przyjazną osobą i zawsze znajdzie jakieś ciepłe słowa. Według mnie taka przyjaciółka to prawdziwy skarb.
Wolny czas spędzamy na odwiedzaniu miejsc, w których nigdy nie byłyśmy oraz pieczeniu ciast.


4. 


Poznałyśmy się na rozpoczęciu roku szkolnego w tamtym roku. Aneta jest bardzo nieśmiała.
Często chodzimy razem na zakupy. Czasem Aneta przychodzi do mnie rano jak idziemy na 9 lub 10 do szkoły. Bardzo fajnie się dogadujemy ze sobą.

5.


Z Weroniką przyjaźnię się od 8 lat( w tym miesiącu obchodzimy nasz mały jubileusz <3). Poznałyśmy się na Krajkach ( zespół wokalno-taneczny, do którego uczęszczam ). Od pierwszych dni się zakolegowałyśmy, co przerodziło się w prawdziwą przyjaźń. Najczęściej spędzamy razem czas na treningach, ale również poza salą taneczną :) np. w Manufakturze na zakupach lub w kinie, albo przyjeżdżając do swoich domów i tam gadając oraz słuchając ulubionych zespołów <3 Ostatnio coraz częściej się spotykamy, bo myślałyśmy, że nasza przyjaźń się rozpadnie. Miałoby się tak zdarzyć w wypadku gdybyśmy odeszły z zespołu. Chociaż myślę na dzień dzisiejszy, że jednak  to by się nie wydarzyło <3 Nasza przyjaźń jest pełna zaufania, szczerości i poświęceń. Rozumiemy się bez słów i zawsze umiemy sobie doradzić w przeróżniejszych sprawach. Jestem szczęśliwa, że posiadam tak wspaniałą osobę w swoim życiu.  
A jest nią jak już wcześniej wspomniałam Weronika. Największa pierdoła jaką znam :') Miała skręconą tą samą kostkę chyba z 7 razy ( mogę się mylić ). Chociaż muszę się przyznać, że ja też zaliczam się do największych pierdół życiowych hahahaha :') 
Weronika mieszka w Pabianicach, więc to ona przyjeżdża do mnie do Łodzi pociągiem :P, ale tu muszę się pochwalić, że niedawno się już nauczyłam jeździć pociągami jak od niej wracałam. 
Weronika jest otwartą osobą, jest pomocna, kochana, lojalna, jest jak siostra, czasami jak matka. Jest odważna, kreatywna, krótko mówiąc jest wspaniała. Nie ma ludzi idealnych i ona też do nich nie należy, bo podejmuje często bardzo złe decyzje, ale od tego ma mnie <3 ja ją sprowadzam na ziemię, daje jej porządnego kopa w dupsko i żyjemy dalej :P 
Bez Weroniki nigdy bym nie poznała ludzi którzy mieli wpływ na to jaka jestem, nie słuchałabym Years&Years, ani Nirvany <3, bez niej nie doświadczyłabym różnych rzeczy tych dobrych i tych złych. Bez niej możliwe, że bym zamknęła się w swoich 4 ścianach, bez niej nie było by mnie..., a beze mnie nie było by jej <3 


CZAS START!!!





4 komentarze:

  1. Nie jestem pewna czy moja wczorajsza wiadomość na fb doszła, ale pisałam tam głos na 3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam horom curke :/ nic powaznego, poprostu katar, ale mozecie mi dawac rozne rzeczy za darmo. #dzieci

    OdpowiedzUsuń