czwartek, 4 sierpnia 2016

HELLO SUMMER#6

Dzisiaj pokażę wam moje dwie propozycje na letni manicure - hybrydę oraz klasyczny z dodatkiem brokatu.
1.



Tego lata neonowe kolory gościły na moich oczach, ustach oraz pojawiały się na ubraniach.
Postanowiłam, że wybiorę je też do paznokci.

Pierwszy raz miałam okazję zrobić sobie hybrydę ( bardzo wygodna opcja na lato) i muszę powiedzieć, że byłam z niej bardzo zadowolona.

Zdecydowałam się na bardzo ostry kształt paznokci i trochę bałam się o ich trwałość, ale na szczęście paznokcie dzielnie wytrzymały całe trzy tygodnie bez żadnej skazy :)


2.




Idąc za drugim razem do salonu, byłam mocno zdecydowana na pastelowe kolory.
Niestety okazało się, że w palecie nie było ani jednego pastelowego odcienia.

Podczas zdejmowania hybrydy w oczy rzuciła mi się kolekcja lakierów O.P.I Hello Kitty.
Od razu się w nich zakochałam i zdecydowałam, że trochę je pomieszam ( nie mogłam zdecydować się na tylko jeden).

Tym razem zmieniłam też kształt paznokci - delikatnie je zaokrągliłam, nie skracając ich długości.

Efekt jest przeuroczy:)


Która opcja bardziej się wam podoba?


P.S pierwsze zdjęcie to zapowiedź tego co niedługo pokażę się na blogu!

Bądźcie na bieżąco

xxpatoraxx - Snap

uczennica_barana - Insta



2 komentarze:

  1. Śliczne pazurki *.* Jeszcze nie miałam okazji wypróbować hybryd, ale może kiedyś się skuszę ^^ Drugi manicure przeuroczy ** http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń