środa, 22 czerwca 2016

Hello summer#2

Bardzo lubię niespodzianki. I czasami też spontaniczność.

A najbardziej lubię jeśli ta niespodzianka lub spontaniczność jest z inicjatywy drugiej osoby.

Najlepiej natomiast jest gdy tą drugą osobą jest Twój przyjaciel - wtedy te wszystkie rzeczy tworzą idealną całość.

I w te wakacje nastaw się na takie wypady, zrób komuś niespodziankę mamie, tacie, babci, swojej drugiej połówce, koleżance z klasy - komukolwiek. Pokaż, że zależy Ci na tej osobie i spędźcie razem fajnie czas. Pójdźcie na spacer w miejsce, w którym jeszcze nie byliście, ugotujcie razem obiad czy idźcie na szalone zakupy do ogromnego lumpeksu.

Te dwa miesiące trzeba wykorzystać jak najlepiej i to od CIEBIE zależy jak je spędzisz. Tak dokładnie. To, że połowa Twojej klasy jedzie na kolonie czy za granicę, a Ty zostajesz w domu to nie znaczy, że masz być gorszy i Twoje wakacje będą totalną klapą.

Park trampolin, skatepark, basen, kręgielnia, a może półkolonie? Może zapiszesz się na wakacyjny kurs obcego języka albo kupisz deskorolkę i sam nauczysz się na niej trików? Chcieć to móc - pamiętaj.

Ja dzisiaj otrzymałam prezent w postaci dłuuugiego spaceru i wypadu na rolki/longboarda. Spędziłam ten czas aktywnie ( rolki bardzo dobrze kształtują mięśnie nóg i pośladków !!! ♥) i dodatkowo znalazłam SWOJE, a raczej NASZE miejsce.

Efektem tego wypadu były oczywiście zdjęcia podczas mojego rozciągania i ćwiczenie układów.











Reszta zaległych postów już jutro! 


Chcesz być na bieżąco?

Snap xxpatoraxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz