czwartek, 23 czerwca 2016

Hello summer#3

Must have - rzecz, którą musisz posiadać i koniec. 

Niekoniecznie identyczną z tym co widzisz na zdjęciu w gazecie czy reklamie w telewizji ( chociaż tak byłoby najlepiej).

Dzisiaj pokażę wam moje must have. Nie są to rzeczy, które są teraz reklamowane ( chyba, że o czymś nie wiem), ale są to rzeczy sprawdzone przeze mnie i te bez których nie potrafię się obejść.

Szczególnie w wakacje.


1. Woda termalna/ mgiełka chłodząca

Najlepsza rzecz na świecie - dlatego jest na pierwszym miejscu. 
Jeśli jest upał, a w pobliżu nie ma cienia/zimnych napoi/basenu to to może Cię uratować.
Wystarczy, że włożysz ten produkt do plecaka/torebki.
W razie potrzeby możesz rozpylić mgiełkę na całe ciało - jest to zwykła woda, nie ma zapachu, więc na pewno nie wywoła żadnych podrażnień, alergii, swędzenia.
Drugą zaletą jest baaardzo przyjemny chłód, który ogarnie Cię po jej użyciu.
Cena - około 10 zł



2. LOVE NATURE - Beauty Kit

Ten perfekcyjny zostaw dotarł do mnie dzisiaj i od razu się w nim zakochałam. 
Kartonowe pudełeczko, a w nim trzy produkty do pielęgnacji twarzy - scrub, maseczka i żel.
W trzech wyjątkowych zapach - brzoskwini, borówki i arbuza.
Pielęgnacje zaczynamy od brzoskwiniowego, cukrowego scrubu, który idealnie oczyszcza twarz i przygotowują ją na borówkową maseczkę.
Maseczkę nakładamy na całą twarz, omijając okolice oczu i pozostawiamy na 10 minut.
Maska ma bardzo przyjemny, nie drażniący zapach i świetną konsystencje.
Na samym końcu nakładam arbuzowy żel, który chłodzi i ożywia skórę.
Idealny zestaw na wakacyjny wyjazd :)

Dostępny u mnie TYLKO ZA 19.99 ZŁ !!!!
Kto pierwszy ten lepszy :)




3. Bananowy krem do rąk Tonymoly

Najnowsza linia koreańskich kosmetyków w Sephorze wywołała szał - produkty mają bardzo oryginalne opakowania, piękne zapachy, naturalne składniki i niepowtarzalną jakość.
W moje ręce wpadł krem do rąk oczywiście w kształcie banana.
Ma bardzo poręczne opakowanie, które zmieści się do każdej torebki oraz przepiękny zapach.
Dodatkowo bardzo przyjemnie się go nakłada, nie brudzi, nie jest tłusty ani nie zostawia śladów.
Dłonie po nim są baaardzo przyjemne w dotyku, nawilżone i zadbane.

Cena około 35 zł


4. Złoto-srebrne metaliczne tatuaże

To akurat należy do rzeczy bardzo popularnych, ale naprawdę uwielbiam te tatuaże. W tamtym roku na wakacjach urozmaicały każdy mój strój oraz zastępowały biżuterię.
Można je zrobić na dłoniach, ramionach, plecach, nogach czy dekolcie.
Wzorów tak jak i wielkości jest od groma i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Cena od 3 zł do 30 zł ( w zależności od sklepu, ilości i wielkości)


5. Maska do włosów BIOWAX

Dzięki tej malutkiej saszetce moje włosy stały się jedwabiście gładkie w dotyku oraz zadbane.
Moje włosy są bardzo suche i strasznie szybko się niszczą przez co posiadanie takich kosmetyków jest niezbędne. 
Podczas wakacji takie maleństwo naprawdę może się przydać - taka saszetka starcza na około dwa razy także warto kupić dwie sztuki lub więcej.
Cena około 2 zł



6. Suchy szampon BATISTE o zapachu kwiatowym

Zawsze moja reakcja na suche szampony była taka, że ich nie potrzebuję, pewnie swędzi od nich głowa itd. I nagle okazało się, że bardzo się myliłam.
Jeśli nie mam siły, możliwości czy po prostu ochoty na to, żeby myć głowę to suchy szampon w takiej sytuacji mnie ratuje.
Jeśli u kogoś nocujemy, idziemy na całonocną imprezę, wesele itd. to ten produkt sprawdzi się świetnie. Nie brudzi, nie zostawia śladów i nie musimy czekać, aż wyschnie.
Do wyboru macie szampony w przepięknych zapachach, a nawet takie dopasowane do waszego koloru włosów. Oprócz tego marka BATISTE stworzyła nowe produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, które również bardzo polecam.
Cena od 15 zł w górę


7. Lip kit

Dwa balsamy do ust, matowa szminka oraz pomadka w kredce. Cztery produkty, bez których nie potrafię się obejść. 
Balsamy do ust marki Bielenda o zapachu waty cukrowej oraz gumy balonowej to prawdziwe cudeńka. Działają jak balsam, a na ustach wyglądają jak błyszczyk. Mają nieziemskie zapachy, śliczne kolorki i są słodkie w smaku. Baaardzo polecam. Cena około 10 zł.
Matowa szminka The One Oriflame idealna jest na dzień ale też na wieczór ( jakaś impreza,kolacja). Ma bardzo mocny, intensywny kolor oraz długo się utrzymuje. Chcesz ją mieć? Napisz do mnie :)
Pomadka w kredce powaliła mnie kolorem, jakością oraz zapachem. Bardzo fajnie się ją nakłada, ma przyjemną konsystencję i jest dostępna w kilku różnych kolorach. Cena około 11 zł.



8. Lirene mleczko chroniące przed słońcem 50+

Jako, że jestem rudzielcem i mam bardzo jasną karnację to moja skóra wymaga wysokiej ochrony.
Mleczko ma bardzo przyjemny zapach, trwałe opakowanie oraz szybko się wchłania.
Must have jeśli chodzi o opalanie.
Cena około 25 zł.


9. Chusteczki ze zmywaczem SEPHORA

Myślę, że żadnej z was nie chciałoby się zabierać ze sobą całej butelki zmywacza - tym bardziej, że na wyjeździe zdarzy wam się to pewnie jednorazowo.
Rozwiązaniem są chusteczki ze zmywaczem w saszetkach - malutkie i bardzo przydatne.
Bardzo polecam te z Biedronki o zapachu czarnej porzeczki!
Cena około 80 gr za sztukę.


10. Żel do demakijażu SEPHORA

Również w saszetce dzięki czemu uniknę brania ze sobą trzech bagaży haha. Do kupionego przeze mnie kremu Tonymoly dostałam dwie próbki tego właśnie żelu. Bez spłukiwania, oczyszcza i odświeża. 



Potrzebujesz jakiegoś kosmetyku? Balsam, olejek, mleczko do opalania? Może okulary przeciwsłoneczne? Napisz do mnie, a pokażę Ci katalog :)

RudaOptymistkaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz