sobota, 14 maja 2016

15birthday#1

Urodziny miałam miesiąc temu ( 15 kwietnia) , ale świętowanie moich urodzin trochę się przeciągnęło i było zupełnie inne niż do tej pory.

W tygodniu, w którym miałam urodziny ( a dokładnie urodziny miałam ja i moja mama) pojechaliśmy z rodzicami na kilkudniową wycieczkę. Więcej dowiecie się w kolejnym poście.

Natomiast 7 maja urodziny spędziłam w gronie najbliższych przyjaciół.

Większość osób organizuje urodziny u siebie w domu/w pizzeri/kręgielni itd. Ja w tym roku miałam ochotę na coś zupełnie innego.

Swoje urodziny zrobiłam w kawiarnio-herbaciarni ''Chatce Ech''.  Moi goście mogli spróbować wielu smakołyków, poznać nowe osoby, a na końcu wziąć udział w mini sesji zdjęciowej.

Spontanicznie poszliśmy również na spacer.

Dostałam wiele wspaniałych prezentów ( nawet się nie spodziewałam, że wszystkie będą takie udane), spędziłam miło czas z przyjaciółmi oraz mam pamiątki z tego dnia w formie zdjęć ( zwyczajnych i tych robionych instaxem).

Myślę, że nic więcej nie muszę dodawać, bo wszystko ''opowiedzą'' wam piękne zdjęcia zrobione przez Klaudię.

Enjoy!












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz