sobota, 14 maja 2016

15birthday#2

My Birthday Presents

1. Skórzany portfel Paula Costelloe

Ten piękny portfel dostałam od Basi - jest bardzo elegancki, ma mocny niebieski kolor oraz jest bardzo wygodny w noszeniu.

2. Suche szampony Batiste

Od Maksa dostałam dwa produkty marki Batiste - suchy szampon dla brunetek oraz owocowo-kwiatowy. Możecie zastanawiać się dlaczego dla brunetek, a nie dla rudych. Niestety dostępne są warianty tylko dla blondynek, brunetek i szatynek. Nas rudzielców jest bardzo mało, więc w sklepach nie ma produktów dostosowanych tylko do rudych/miedzianych włosów. ALE mój kolor najbardziej jest zbliżony do brązu-stąd taki wybór. 
Obydwa szampony sprawdziły się świetnie - nie zostawiają brzydkich śladów, nie powodują swędzenia, bo zamiast tego nadają włosom piękny wygląd i długotrwały zapach.


3. Mydełko Organique + Torcik wedlowski + case na telefon

Od Artura dostałam trzy urocze prezenty. Mydełko ma śliczny, słodki zapach i na pewno umili mi każdą kąpiel. Torcik czeka na odpowiedni moment, aby go spróbować ( ponieważ moja szuflada zapełniła się słodyczami po urodzinach), ale wygląda smakowicie i taki też na pewno jest. Natomiast case jest delikatniejszy od mojego poprzedniego - jest biały i widnieją na nim róże. Taki romantyczny :)


4. Ukraińskie słodkości + lakier do paznokci + laleczka + bluza

Werka obdarowała mnie czterema bardo różniącymi się od siebie prezentami. Pierwsze co przykuło moją uwagę to cukierki Roshen - moje ulubione słodycze, które Weronika przywiozła mi kiedyś właśnie z Ukrainy. ( Niedługo pojawi się post z testem wszystkich cukierków). Następnie do mojej dłoni wpadł piękny, perłowy lakier, który idealnie nadaję się  na co dzień do szkoły jak i na specjalne okazje. Ma mocny kolor ( jedna warstwa pokrywa idealnie kolorem cały paznokieć) oraz jest bardzo wytrzymały. Laleczka może was lekko zdziwić, ale mi bardzo się spodobała i właśnie siedzi na honorowym miejscu, czyli na biurkowej półeczce. Ostatnią rzeczą jest bluza z napisem GAME OVER,która ma jasny, szary kolor i jest bardzo bardzo wygodna.






5. Brzoskwiniowa świeca + słoik ze słomką + filiżanka

Od Klaudii dostałam perfekcyjne trzy prezenty, które są w moim aktualnie ulubionym stylu.
Większość osób wie, że jestem uzależniona od świec wszelkiego rodzaju i mam ich w pokoju dość dużo. A teraz dostałam kolejną do kolekcji.
Świeca ma jasno-pomarańczowy kolor i bardzo intensywny zapach. Na razie pełni rolę dekoracyjną, ale na pewno niedługo ją wypróbuję.
Słoik ze słomką jest pierwszym takim ''kubeczkiem'', który posiadam, bo zazwyczaj piję coś po prostu z butelki lub szklanki/kubka. Tutaj mam natomiast okazję przygotowania swojego napoju w czymś bardziej designerskim. Myślę, że jest to fajna rzecz jeśli robimy przyjęcie lub po prostu kogoś zapraszamy. 
Filiżanka jest w zestawie z talerzykiem - obydwie są w kolorze cukierkowego różu. Bardzo lubię ostatnie takie rzeczy, więc Klaudia trafiła idealnie.





6. Gąbeczki do podkładu For Your Beauty + zapach do pokoju

Od Oliwci dostałam 6 gąbeczek do podkładu - 2 fioletowe, 2 różowe i 2 beżowe. Każda z nich jest wykonana ze specjalnego lateksu przez co makijaż staje się o wiele łatwiejszy w wykonaniu.
Jeśli chodzi o zapach to jest to coś wyjątkowego - z zestawie mamy szklany wazonik z zapachowym olejkiem oraz koronę kwiatu ( w moim przypadku jest to lotos). Koronę kwiatu zanurzamy w zapachu, a następnie czekamy aż dobrze nim nasiąknie i nabierze koloru. Efekt jest niesamowity!


Niedługo stworzę serię postów, w których będę pisać o fajnych gadżetach/kosmetykach itd. I właśnie w takim poście pokażę wam jak działa taki zapachowy kwiatek.

7. Kwiaty + czekolada + świeca + długopis

Kubuś obdarował mnie czterema prezentami. Pierwszym z nich była biała czekolada Karmello z chrupiącymi kuleczkami, drugim duża, niebieska świeca o zapachu Ocean Breeze ( mimo, że obydwoje stwierdziliśmy, że pachnie jak kokos), trzecim długopis z ogromną futrzaną kulką na czubku ( zawsze taki chciałam) oraz czwartym czyli bukietem pięknych tulipanów, Prosto, pomysłowo i romantycznie.





8. Czekoladki + ciasteczka + obraz + książka

Prezent od Moniki zaskoczył mnie najbardziej, ponieważ w torebce znalazłam narysowaną przez nią mandale - Monika rysuje naprawdę pięknie nie tylko mandale, ale też portrety itd. Jeśli chcecie zobaczyć jej prace to zapraszam na jej insta ----> 
https://www.instagram.com/monikaturkowska/

Następną rzeczą była książka ''Byłam tu'' Gayle Formana. Od razu po przeczytaniu napiszę jej recenzje.

No i oczywiście nie mogło zabraknąć słodyczy - pysznych wiśniowych czekoladek oraz ciasteczek/czekoladek z białej czekolady. 





9. Łapacz snów + słodycze

Od Weroniczki dostałam ogromny, niebieski łapacz snów, który od razu powiesiłam nad łóżkiem. 
Dodatkowo w torebce znalazłam czekoladowe ciasteczka z masłem orzechowym oraz owocowe fasolki Haribo. Wyjątkowo oryginalnie :)




Resztę prezentów zobaczycie w kolejnym poście :)

BONUS

Jak zrobić oryginalne zaproszenia na przyjęcie? W Internecie znajdziecie dużo szablonów, które możecie śmiało wykorzystać. Oto moje propozycje:



To tyle na dzisiaj :)

W komentarzach piszcie o czym chcielibyście przeczytać, co wam się podoba, a co nie oraz co chcielibyście zmienić w moim blogu.

Dodatkowo zapraszam do śledzenia moich poczynań i zadawania pytań na portalach społecznościowych:

https://www.facebook.com/zuzanna.patora

snapchat --->  xxpatoraxx

e-mail --> motyl.maciek@onet.pl

insta ---> uczennica_barana

ask.fm ----> @Ruda1313


RudaOptymistka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz