piątek, 1 września 2017

BACK TO SCHOOL#1

Już za 3 dni idę do nowej szkoły. Przede mną wiele nowych wyzwań, nowi nauczyciele, nowa klasa i znajomi.  Wybrałam klasę z profilem humanistycznym - rozszerzona historia, geografia, język polski oraz język angielski. 

Żeby umilić sobie ten rok szkolny, wybrałam się na zakupy oraz poszperałam w internecie w poszukiwaniu oryginalnych, szkolnych gadżetów. Dawno tego nie robiłam, mogłoby się wydawać, że liceum to już ''eee jestem za stara na takie rzeczy''. A nawet nie wiecie ile radości sprawiło mi kupowanie tych wszystkich szkolnych produktów. 

Uwielbiam wszelkie naklejki, markery oraz kolorowe długopisy, które ułatwiają mi naukę oraz wszelką organizację. W moim plecaku znajdzie się wiele takich rzeczy, a każda z nich jest bardzo wyjątkowa i przeurocza. 

Część rzeczy kupiłam w supermarketach, a inne zamówiłam przez internet ( na końcu posta napiszę Wam gdzie kupiłam daną rzecz).

Chciałabym, żeby nauka sprawiała mi chodź trochę przyjemności i mam wrażenie, że korzystając z tych wszystkich  akcesoriów  zdecydowanie łatwiej będzie mi przyswoić wiedzę z dowolnego przedmiotu. Organizacja jest dla mnie bardzo ważna, szczególnie jeśli chodzi o przygotowanie do kartkówek czy sprawdzianów. Wszystko zapisuje w notesie, a dodatkowo na karteczkach samoprzylepnych. Poza tym doskonale wiecie, że lubię się wyróżniać, a te gadżety na pewno będą przykuwać uwagę.

W tym roku chciałabym też bardziej zaangażować się w robienie sobie drugiego śniadania ( mam nadzieję, że druga już kupiona śniadaniówka mnie zmotywuje haha). Najbardziej jestem nastawiona na sałatki, kolorowe kanapeczki i dużo owoców/warzyw. Pokombinuje z czymś szybkim i łatwym do zrobienia rano i oczywiście podzielę się z Wami moimi pomysłami.

Oprócz tego czeka mnie duże wyzwanie w postaci MEGA organizacji jeśli chodzi o każdy tzw. roboczy dzień ( i nie tylko). Oprócz szkoły, planuję również kontynuację nauki języka angielskiego, dawanie z tego samego języka korepetycji, pracę oraz zajęcia taneczne ( między to wszystko muszę znaleźć jeszcze czas na rodzinę, przyjaciół, chłopaka i czas wolny dla siebie). Myślę, że dobrym pomysłem będzie stworzenie czegoś w rodzaju grafiku, ale wszystko wyjdzie w praniu, po tym jak zobaczę swój aktualny plan lekcji.

W gadżetach szkolnych nie można pominąć kosmetyków! W moim plecaku zawsze są mokre chusteczki, dezodorant, żel antybakteryjny do dłoni, kobiece akcesoria, szczotka, krem do rąk, puder matujący oraz balsam do ust. Wszystkie te rzeczy trzymam w osobnej kieszonce, w kosmetyczce. 

Mój plecak składa się z trzech kieszeni: w pierwszej największej trzymam książki oraz piórnik, w środkowej śniadanie, a w najmniejszej kosmetyki. W ten sposób jest mi wszystko łatwiej i szybciej znaleźć. 

Wydaję mi się, że to wszystko z tych organizacyjnych spraw. Zapraszam teraz do podziwiania moich zakupów!:)  Mam nadzieję, że się zainspirujecie.












zestaw Powerpuff Girls kula do kąpieli, balsam do ust i dezodorant - Biedronka

zestaw Clean Up ołówek, gumka i samoprzylepne karteczki - pamiątka z Włoch

temperówka krab i gumki do ścierania ( słodycze + fast foody), karteczki homework itd. - Tiger

zeszyt princess, teczka princess, korektor i kolorowe długopisy żelowe, plan lekcji - Tesco

wszystkie gadżety z Atomówkami - Smyk

długopisy króliczki - House

gumka Świnka Peppa - Biedronka

zeszyty, piórniki, długopis, flamaster, karteczki - FESSWYBITNIE.COM



UWAGA

we wrześniu planuję kolejne zamówienie z FESSWYBITNIE.COM wszystkie chętne osoby, które chciałaby się dołączyć do zamówienia ( tylko Łódź) zapraszam na priv:)


snap xxpatoraxx

insta  _patorka

22 komentarze:

  1. Jeju jak różowo! Świetne rzeczy i życzę ci powodzenia w nowej szkole. To z atomówek sama chciałam również zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy i pamiętaj nie stresuj się nową szkołą , wszystko będzie dobrze :)!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Idę raczej z pozytywnym nastawieniem, ale lekki stres jest haha

      Usuń
  3. Świetny post ! Powodzenia życzę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne rzeczy, ja uwielbiam kupowanie nowych szkolnych przyborów. Ja też idę do liceum, więc życze powodzenia! :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowanie szkolnych przyborów to największa zabawa. W tym roku postawiłam tylko na oxford :) Jednak widzę, że u Ciebie bardzo kolorowo - słodko.
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja ci :D jak rózowo :) hihi

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gadżety meeeeega! Zawsze lubiłam takie pierdółki kupować, żeby lekcje szybciej mijały, kiedy się bawiłam takimi rzeczami :D powodzenia w szkole :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie urocze księżniczkowe rzeczy! Uwielbiam kupować rzeczy do szkoły. Powodzenia w nowej szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się określenie księżniczkowe haha, dzięki ♥

      Usuń
  9. Ja również uwielbiam całą wyprawkę szkolną! Osiemnastka na karku, a ja nadal cieszę się jak dziecko jak widzę kolorowe zeszyty:D Wybrałaś mega urocze rzeczy♥ Fesswybitnie znam i bardzo lubię, ale bardzo byłoby mi szkoda wydać 19 złotych na zeszyt ;'( Buziaki!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że są jeszcze takie osoby :D Jeśli chodzi o zeszyty to była promocja, że jeśli weźmie się trzy to czwarty gratis itd. Poza tym są tak piękne, grube i dobrej jakości, że naprawdę warto! ♥

      Usuń
  10. Akcesoria szkolne, biurowe to moja mała fobia od dziecka. Cieszę się, że jeszcze chodzę do szkoły i taka przyjemność spotyka mnie co roku :) Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że mój post został tak pozytywnie odebrany! Mam nadzieję, że każdy z nas będzie się cieszył takimi rzeczami. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Rozszerzona geografia na humanie!? JAK!? :O Tez byłam na humanie, żółwik. Cóż, niestety w najbliższych miastach nie było liceum plastycznego ani technika organizacji reklamy/ubioru.
    Mnie również cieszyły zakupy do szkoły. Nowe długopisy, zeszyty, ołówki,piórnik, plecak i inne akcesoria... Chcę powrotu do tego. :')
    O tym zestawie z Atomówkami pomyślałam w Biedronce: ,,Chciałabym to jakbym była małą mną". Kochałam swoje dzieciństwo... no tak w 90%. Słodkie zakupy. Uroczo. :3

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny komentarz haha, dziękuję bardzo i pozdrawiam ♥

      Usuń