niedziela, 12 lutego 2017

2017 CHALLENGE

25 książek, które muszę przeczytać


Zamiast zmuszać się do chodzenia na siłownie i wmawiać, że ''od teraz będę się uczyć systematycznie'', postanowiłam zrobić sobie challenge w 100% możliwy do zrealizowania.

Wybrałam sferę, która sprawia mi najwięcej przyjemności i mam z nią do czynienia na co dzień.
Mowa oczywiście o czytaniu.

Przejrzałam kolekcję moich książek, spisałam jakieś lektury czy pozycje, które muszę przeczytać do konkursu i tak oto wyszło mi 25 różnych tytułów.

Kolejność czytania nie ma znaczenia - ważne, żeby zdążyć do końca 2017 roku.

W czasie mojego wyzwania postaram się napisać kilka recenzji, aby przybliżyć Wam najlepsze pozycje.

Do tej pory udało mi się przeczytać trzy książki i aktualnie jestem w połowie czwartej ( oraz zaczęłam piątą).

A oto książki, które wyznaczyłam sobie na 2017 rok:

1. Alan Bradley ''Tych cieni oczy znieść nie mogą''

2. Jack Ketchum ''Królestwo spokoju''

3. Ransom Riggs ''Miasto cieni''

4. Andrzej Makowiecki ''Rapier Napoleona''

5. Wielka księga potworów tom 1

6. Wielka księga potworów tom 2

7. John Sandford ''Wilkołak''

8. Raymond Moody ''Życie po życiu''

9. H.P. Lovecraft  ''Zgroza w Dunwich''

10. Stephen King ''Bezsenność"

11. Igrzyska śmierci ( wszystkie części)

12. ALERGIE

13. Joe Hill ''NOS4A2""

14. Stephen King ''Bazar złych snów"

15. Dmitry Glukhovsky ''Metro 2033''

16. Andrzej Sapkowski ''Narrentum''

17. Paulo Coelho ''Być jak płynąca rzeka''

18. John Green ''Gwiazd naszych wina''

19. Harry Potter i Kamień Filozoficzny

20. Veronica Roth ''Niezgodna''

21. Scott Mariani ''Tajemnice alchemika''

22. D. Terakowska ''Dobry adres to człowiek"

23. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy - Złodziej pioruna

24. Hobbit, czyli tam i z powrotem

25. DIVERGENT


Trzymajcie za mnie kciuki i piszcie Wasze pomysły na wyzwania w 2017!!!

4 komentarze:

  1. Czyżby potter head nam się rodzi? B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę wziąć się do roboty i zacząć czytać, haha
    Wpadniesz do mnie? Byłabym meeega wdzięczna :)
    https://jolielifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń