sobota, 11 czerwca 2016

I'll take to the Candy Shop#1 - Nail Polishes

 Seria ''I'll take to the Candy Shop'' będzie poświęcona kosmetykom - tym, które już posiadam, które chciałabym mieć, które uwielbiam, a których nienawidzę oraz pokażę wam moje pokaźne kolekcje.
Aktualnie najwięcej nazbierało mi się lakierów do paznokci ( o których dzisiaj wam napiszę) oraz produktów do ust (balsamów, błyszczyków czy pomadek).

Malowanie i pielęgnacja paznokci to moja obsesja. Razem z mamą kupujemy nałogowo lakiery - we wszystkich możliwych kolorach tęczy. Brokatowe, metaliczne, matowe czy typu nude. Wszystkie odcienie różu, czerwieni poprzez zieleń czy błękit.

Jeśli chodzi o samo malowanie to nie jestem specjalistką, staram się uczyć i rozwijać w tym kierunku, aczkolwiek jakieś fajne wzorki na paznokciach raczej mi nie wychodzą. Zdecydowanie wolę patrzeć jak robi mi to kosmetyczka. Ale jeśli miałabym okazję nauczyć się tego to bardzo chętnie bym skorzystała.

Nie mam swojej ulubionej marki lakierów, kupuje różne nie skupiam się tylko na jednej.

W tym poście postaram się każdy lakier krótko zrecenzować i napisać wam czy warto go kupić czy też nie.



1. La Luxe Paris

Jedyny mój lakier tej marki - bardzo ładny, delikatny odcień różu tzw. baby pink. Zawiera w sobie błyszczące drobinki dzięki czemu mieni się na paznokciu. Kolor jest mocny więc wystarczy tylko jedna warstwa + szybko schnie.
Warto kupić.


2. wibo GLOSS manicure - kolor biały

Z tego produktu jestem bardzo niezadowolona. Lakier jest niewygodny w użyciu, ma dziwną konsystencję i bardzo długo schnie. Nawet po ''wyschnięciu'' trzeba na niego uważać, ponieważ odciska się i roluje jak guma. 
Nie kupować.


3. miss sporty 

Jedna z moich ulubionych linii lakierów. Wygodne buteleczki, wydajny pędzelek, który pokrywa cały paznokieć i ułatwia malowanie, mocne kolory plus szybkie schnięcie. Tutaj akurat mamy ( od lewej) czerwony Gel Shine, dwa koralowe Clubbing Color oraz krwisto czerwony Lasting Colour Max Brush. Wystarczy jedna warstwa, która szybko schnie i długo się utrzymuje.
Bardzo polecam!


4. EVELINE cosmetics

Od lewej szary, szklano-naturalny pudrowy róż, czerwień oraz amarant. 
Wygodny pędzelek, dość szybko schną. Jedyny minus tych lakierów to krótka trwałość co widać po pierwszej buteleczce. Pudrowy róż jest bardzo delikatny i nadaje się  tylko do krótkich paznokci i frencha. Ogólnie jestem z nich zadowolona, ale trzeba nakładać kilka warstw tych lakierów, ponieważ kolory są dość słabe. 


5. CATRICE LUXURY NUDES Satin Shine

Lakier, który dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki - mój ulubiony lakier typu nude. Pięknie wygląda na paznokciu, długo się utrzymuje i jest łatwy w użyciu. Zawiera świecące drobinki, dzięki czemu pięknie się mieni. Bardzo, bardzo polecam!


6. RIMMEL London by Rita Ora

Mocny róż - dość klasyczny. Mocny kolor, szybkoschnący. Warto kupić.


7. miss sporty CRUSH ON YOU

Moje dwa brokatowe ulubieńce. Schną najszybciej ze wszystkich moich lakierów, są bardzo trwałe i mają piękne kolory. Jeśli chodzi o ich zmywanie to bardzo ułatwia mi to produkt, o którym napiszę niżej. Bardzo, bardzo polecam!


8. miss sporty PEEL OFF

Baza pod brokatowe lakiery, która ułatwia ich zmycie, a właściwie ściągnięcie. Niemożliwe? A jednak. Baza wygląda mniej więcej jak rzadki klej. Nakładamy ją na czysty paznokieć i czekamy, aż stanie się przezroczysta ( czyli po prostu wyschnie). Następnie malujemy paznokcie brokatowym lakierem i gotowe. Jeśli nasz manicure nam się znudzi to podważamy go patyczkiem lub zwyczajnie naszym paznokciem i ściągamy jak naklejkę. 
Sprawdzone, często używane:)
Bardzo polecam!


9. wibo Art LINER srebrny brokat

Lakier do ozdób i wzorków na paznokciach. Bardzo łatwy w użyciu, efektowny, długo utrzymujący się. Idealny do robienia kropek, kreseczek, paseczków itd. 
Warto kupić.


10. PUPA 

Jeden z ciekawszych kolorów jakie posiadam. Bardzo dobry jakościowo, szybkoschnący, mocny kolor. Ładnie wygląda na paznokciach.
Polecam.


11. Sinsay NAILS

Mój ulubieniec jeśli chodzi o szkolny manicure. Używam go tylko wtedy kiedy mam krótkie paznokcie. Nadaje im bardzo fajny, naturalny kolor. Szybko schnie i długo się utrzymuje. Mam go aktualnie na paznokciach:) Po buteleczce widać, że często go używam.
Warto kupić.


12. Oriflame the ONE

Matowy top coat + odżywka, która ma sprawić, że nasze paznokcie będą szybko rosły. 
Top coat sprawdził się u mnie idealnie. Mój manicure stał się dzięki niemu jedyny w swoim rodzaju. Bardzo dobrze matowi i utrwala cały manicure.
Jeśli chodzi o odżywkę to również mogę ją bardzo polecić. Jest ona w formie olejku, w którym pływają małe kuleczki. Podczas wmasowywania produktu w płytkę paznokcia pękają i uwalniają piękny zapach. Odżywka bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia śladów ani uczucia lepkości czy tłuszczu.
Bardzo, bardzo polecam!

P.S jeśli chciałabyś mieć te produkty u siebie w domku śmiało pisz! Aktualnie są u mnie w promocji:))


13. wibo EXTREME NAILS

Top coat plus metaliczny granat. 
Top coat nadaje paznokciom bardzo ładny żelowy wygląd natomiast nie przyśpiesza ich schnięcia. Jeśli chodzi o lakier to rzadko go używam, ale z tego co pamiętam to fajnie wyglądał na paznokciach i dość przyjemnie się nakładał.



14. models OWN

Mój mikołajkowy prezent, czyli zestaw 5 lakierów, polerka i rozdzielacz do paznokci. 
Jeśli chodzi o lakiery to oczywiście bardzo je polecam, ponieważ są mocne, ciekawe i ślicznie wyglądają na paznokciach. Urozmaicą każdy manicure. Do nabycia w TkMaxx.


15. wet n wild

Bardzo mocny kolor, świetny pędzelek, który bardzo ułatwia malowanie , ale też tworzenie wzorków. Duża buteleczka, która starcza na bardzo długo.
Warto kupić.


16. NAIL POLISH by H&M

Zdecydowanie nie polecam, ponieważ lakier jakościowo przypomina zabawkę dla małych dziewczynek. Jest nietrwały, zostawia brzydkie smugi, a kolor kompletnie nie przypomina tego co widzimy przez buteleczkę.
Zdecydowanie nie kupować.


17. La Femme

Oliwka do skórek plus brokatowa śliwka.

Moje odwiedziny w Złotych Tarasach zakończyły się zakupami w La Femme. Do mojej kolekcji dołączyły widoczne na zdjęciu dwa produkty plus miseczka do manicure.
Oliwka jest moim ulubieńcem - ma piękny wiśniowy zapach, który bardzo długo utrzymuje się na paznokciach oraz świetnie nawilża skórki. 
Nail polish jest w małej poręcznej buteleczce - idealnej do torebki. Mocny kolor, brokacik.
Bardzo polecam!


18. Lovely GLOSS like gel

Mocny, odważny, kobiecy kolor. Na paznokciach prezentuje się pięknie - jeden z najbardziej wytrzymałych lakierów jakie posiadam.
Naprawdę warto kupić!


19. Lovely Exotic COLOR

Moje dwa neonowe skarby. Idealne na lato - na plażę czy na imprezę. Schną bardzo szybko i są bardzo efektowne. UWAGA tylko dla odważnych, pewnych siebie dziewczyn :)


20. miss sporty

Lakiery z numerem 19 i te tutaj to moje ostatnie zdobycze podczas promocji, która pojawiła się w Rossmanie. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ bardzo odświeżyły mój dotychczasowy manicure. Mocne, odważne, kolorowe.
Bardzo polecam!


21. Lovely DARK SHINE

Tego produktu użyłam może dwa razy. Czy działa? Działa. W ciemności widać go z kilometra. Przydatne? Niekoniecznie. Ale fajny gadżet np. na imprezę czy Halloween.


22. Oriflame Baby Pink

Również jeden z moich ulubieńców. Przesłodki, dziecięcy róż z dodatkiem połysku. Efekt perełki/polewy na lody. Bardzo szybko schnie i długo się utrzymuje.

Chcesz go mieć? Napisz do mnie:)


23. wibo HELLO summer

Jasny niebieski lakier - idealny do letniej stylizacji w stylu blue lagoon. Łatwy w użyciu, wymaga kilku warstw.
Warto kupić.



24. Poezja

Jakość i trwałość bardzo słaba. Lakier jest gęsty i ciężko się nim maluje. Pozostawia grudki na paznokciach. Zdecydowanie nie kupować!


25. ASTOR Fashion Studio

Lawenda - wyjątkowa, oryginalna. Bardzo dobra jakość i trwałość.
Idealny w połączeniu z różem.
Warto kupić.


26. EVELINE cosmetics odżywka do paznokci DIAMENT

Moja ulubiona odżywka, którą używam już od 2-3 lat. Bardzo dobrze wzmacnia paznokcie, szybko się wchłania i jest idealną bazą pod lakier.
Bardzo polecam!



27.  miss sporty

Wszystkie z serii Clubbing Color - bardzo kolorowe, idealne do stworzenia tęczowego manicure, który przykuje uwagę wszystkich. Tylko dla odważnych:)
Bardzo, bardzo polecam!


28. Golden Rose TOP COAT

Jedyny, niepowtarzalny top coat bez którego nie stworzyłabym nic na swoich pazurkach. Kupujemy go z mamą od 2-3 lat i jak na razie nie znalazłyśmy niczego lepszego.
Macie swój ulubiony top coat?
Piszcie w komentarzach.


SOCIAL MEDIA

Facebook 

https://www.facebook.com/zuzanna.patora

Ask.fm

http://m.ask.fm/Ruda1313

Snapchat

xxpatoraxx

Instagram

uczennica_barana

Tumblr

uczennicabarana.tumblr.com




9 komentarzy:

  1. Bosz... Ile ty masz lakierów XD Ja mam jakieś 5 i mi wystarcza już jakieś 2 lata... Szczerze to mam jeden wibo candy shop i nie jestem zadowolona, masakra...
    Księżniczka w trampkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mam zdecydowanie sporą kolekcję haha :D

      Usuń
  2. Pfu! Chodziło mi o wibo hello summer! Jedno mówię, drugie myślę, trzecie czuję czwarte robię xd
    Powyższa autorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona, ale nie każdy produkt jest dla wszystkich. A jaki lakier polecasz?

      Usuń
    2. Ja zdecydowanie polecam Golden Rose color expert, mam różowy :)

      Usuń
  3. Hej! Też mam obsesję na punkcie lakierów :) Masz świetne posty, też bym chciała tak pisać... Zajrzysz i ocenisz mojego bloga? Byłabym bardzo wdzięczna, ponieważ mam go od niedawna i jeszcze za dobrze się na tym nie znam.
    jolielifestyle.blogspot.com
    Z góry dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję ;* Jasne już zaglądam, chętnie poczytam :)

      Usuń
  4. niezła kolekcja! dla mnie lakiery z Semilaca są niezawodne :) próbowałaś kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziękuję ;* Nie, nie próbowałam. Gdzie można je kupić i za ile? ;*

    OdpowiedzUsuń