niedziela, 19 czerwca 2016

COMMON WHITE GIRL TAG

Widziałam już wiele postów i filmików z tym tytułem, ale nigdy nie wiedziałam o co w tym tak naprawdę chodzi.

Pierwszą blogerką, u której to zobaczyłam była lucyandlucy1

-------> https://www.youtube.com/watch?v=SW1KUuGbxvw

Przygotowuję dla was dłuższe posty, nowe sesje i nawet filmiki, ale chcę, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik, więc będziecie musieli trochę poczekać... i póki co czytać dość krótkie, lekkie, łatwe posty :)

I dzisiaj przychodzę z COMMON WHITE GIRL TAG.



1. Ulubione picie ze Starbucks'a?

W Starbucksie byłam, aż dwa razy, więc ciężko mi będzie wybrać mój ulubiony napój... ale zdecydowanie Tall Frappucino. 

2. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?

Około godziny, czasami półtorej. 

3. Ile selfies robisz dziennie?

Max. 4

4. Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?

356 followersów i 133 zdjęcia

5. Używasz słów ''LOL'' i ''OMG'' na głos?

Nie.

6. Czy zakładasz te same ubrania więcej niż jeden raz?

Generalnie staram się zakładać codziennie coś innego, ale zdarza się, że mam jakieś swoje ulubione t-shirty czy np. ogrodniczki, które mogę nosić kilka dni z rzędu. 

7. Jesteś rasistką?

Zdecydowanie nie. Należę do osób bardzo tolerancyjnych :)

8. Ile masz twittów?

Nie mam Twittera.

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr

Zdecydowanie Instagram. 

10. Jak spędzasz większość swojego czasu?

Aktywnie. Staram się robić dużo ciekawych rzeczy, nie lubię siedzieć w domu. Z rodziną, z przyjaciółmi. Kino, kawiarnia, zakupy, spacery, rolki.

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?

Siostry Leslie ( Sonia i Celia) , Maciek Dąbrowski, Jeffree Star i Jemerced

12. Jak często malujesz paznokcie?

Najczęściej raz w tygodniu, ale ostatnio zdarza mi się co 2 dni haha.

13. Jesteś zakupoholiczką?

Oj tak haha. Kocham zakupy :)

14. Ile razy oglądałaś ''Wredne dziewczyny''?

Nie mam pojęcia co to jest. Ani razu.

15. Czy posiadasz dużo ubrań?

Cztery półki po dwie kupki ubrań. Baaardzo dużo haha.

16. Czy robisz zdjęcia przed jedzeniem?

Zawsze jak jestem w restauracji, ale jeśli w domu przygotowałam np. coś sama to też.

17. Robisz makijaż codziennie?

Tak, chyba, że jestem chora/idę na basen/ jest meeega gorąco ( to wtedy nie).

18.  Jakie są twoje oceny?

Mam średnią 4.71.  Najgorsze oceny mam z matematyki i fizyki. Reszta jest git. Są i czwórki i piątki i szóstki.

19. Jak zazwyczaj stylizujesz swoje włosy?

Prawie zawsze rozpuszczone - kręcone lub proste. Ostatnio mam słabość do kręcenia ich na papiloty i robienia sobie kiteczki na czubku głowy.

20. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?

Zdecydowanie nie. Kocham dresy i za duże koszulki - co widać jak złapiecie mnie samą w domu haha.



RudaOptymistkaa



1 komentarz:

  1. Też uwielbiam Jemerced :D Swoją drogą, czekam na post z jakąś sesją!

    OdpowiedzUsuń