sobota, 24 września 2016

selfies with STARS.


Uwielbiam poznawać osobiście osoby, które są znane/popularne. To miłe doświadczenie, które uczy pewności siebie i dodaje odwagi. 
Zupełnie inaczej wyglądają/zachowują się takie osoby w telewizji, a inaczej na żywo, tuż przed nami. Są bardziej naturalni, ''realni''.
Jeśli tylko mam okazję poznać takie osoby to zadaję im jakieś pytania i oczywiście proszę o zdjęcie. Dla mnie jest to wyjątkowa pamiątka i od jakiegoś czasu zaczęłam kolekcjonować takie fotki.

Gdzie spotykam takie znane osoby?
Na różnych eventach, pokazach mody, festiwalach czy koncertach. Zawsze na dużych wydarzeniach, gdzie są tłumy ludzi. Zdobycie takiego zdjęcie nie jest trudne jeśli jest się tak spostrzegawczym, szybkim i upartym jak ja :D

Oczywiście za każdym razem witam się i pytam czy mogę zająć chwilkę/zrobić zdjęcie. 
Do tej pory napotkałam same sympatyczne gwiazdy, które chętnie ze mną rozmawiały uśmiechnięte od ucha do ucha. 

Na razie moja galeria zawiera dwadzieścia znanych osób, ale mam nadzieję, że z każdym rokiem będzie się powiększać.



P.S zdjęcia ukrywają dodatkową treść jaką jest różnica między aparatem w telefonie Samsung Galaxy S3 mini, a Huawei P8 Lite - taki mały test na spostrzegawczość









 dgshowTV i StylizacjeTV - youtuberzy


Michał Zieliński - zwycięzca Project Runway


Filip Chajzer - dziennikarz



Patryk Wojciechowski - uczestnik Project Runway


Michael Mikołajczuk - uczestnik Top Model





Kamil Bednarek - główny wokalista zespołu BEDNAREK



Radek Pestka - zwycięzca Top Model


Joachim Uetake - uczestnik You Can Dance



Karol Okrasa - szef kuchni



Zenon Martyniuk - główny wokalista zespołu AKCENT



Rafał Jonkisz - mister Polski



Tomasz Schmidt i Andrzej Wierzbicki - prowadzący program ''Ostre Cięcie''


Maja Sablewska - doradca wizerunkowy


Jessica Mercedes - blogerka


Macadamian Girl - blogerka



Hania Szychowicz - uczestniczka You Can Dance


Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan
- prezenterka telewizyjna i piłkarz


Red Lipstick Monster - youtuberka


2 komentarze:

  1. Ojeju, ale zazdroszczę Ci spotkania tyle gwiazd, aż 20 to jest strasznie sporo. Ja jak do tej nie spotkałam ani jednej :/ mam nadzieję, że to się zmieni. Super, że zrobiłaś taki post :)
    Pozdrawiam ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz spotkać kogoś znanego wybierz się na jakiś Fashion Week :) Oprócz cudownych pokazów mody, zakupów i pysznego jedzenia spotkasz tam bardzo ciekawe osoby.

    Dziękuję za komentarz i też pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń